Kettlebell

Heey, Laatst kwam het artikel met de sportspullen van de action online, (dit artikel gemist, klik hier). Hierin kwam ook de kettlebell in voor, zie hier:  Maar hoe gebruik je dit nou? Omdat het beter te begrijpen is in plaatjes dan in woorden heb ik besloten om de verschillende oefeningen met plaatjes te laten zien,ik heb de beste plaatjes uitgekozen, waar ook de oefeningen in worden getoond die ik jullie wilden laten zien. De link staat erachter van de site waar ik ze vandaan heb. (Deze handige gifjes zijn van http://greatist.com/move/full-body-kettlebell-workout) Zoals je ziet kan je eigenlijk elke oefening met de kettlebell doen, je pakt ze gewoon in je handen en beweegt ze mee. Ik hoop dat jullie nu begrijpen wat je ermee kan en er veel plezier mee zullen hebben, maar vooral hele zware trainingen haha. Als er nog vragen zijn kan je die stellen in een reactie. Xx

Plaats een reactie